درد واژن چقدر بده🥲🥲🥲🥲🥲😐😐

۸ پاسخ

الکی نگران نباش من آنومالی هم 32 بودم ولی درد ندارم من استراحت کن راه نرو فرنگی استفاده کن

عزیزم دردت مداومه یعنی همش داری؟شدتش زیاده؟اخه منم دارم ولی واس اینجوریه که یروز میگیره یروز ندارم،بعد طول سرویکست چطوره؟

ناراحت نباش تحمل کن یه ۳ یا۴ هفته دگ آرون میشه اون درد واژن ولی فک مکنم تا آخر بارداری هست باهامون

ازالان زود نیس واست درد واژن ؟؟
بنظرم خیلیی زوده به دکتر بگو یه مشورت بگیر بهتره چون من تازع نزدیک دوهفتس ک درد واژن گرفتم و گاهی اوقات میگیره ولی واس هفته ۱۶زوده

انشالله به 35 بالاتر برسی معنی واقعی بد رو متوجه میشی🫣

نگو نگو من تو بارداری عذاببببب کشیدما درستم نمیشه تا زایمان نکنی

درد همه چی بده😭😭😭

🫠🫠منم دارم

سوال های مرتبط

خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تربچه🥹 مامان تربچه🥹 ۶ ماهگی