من میگرن داشتم رفتم پیش مغز و عصاب و نامه بردم پیش دکتر برام امپول اپوتل توی سرم نوشتن همون استامینوفن با دوز بالاعه ک حتما باید دکتر برات بنویسه و تشخیص بده
اگ با استامینوفن ول نمیکنه اینکارو باید بکنی
منم اوایل بارداریم دائم سر دردای وحشت ناک داشتم ینی قشنگ فلجم میکرد یه گوشه افتاده بودم دو سه ماه البته من میگرن دارم اما یکوچولو بالاتر از هفته شما کم کم خوب شد ک الان گاهی وقتا میگیره.اگه با قرص استامینوفن خوب نمیشه برو دکتر شاید سرم دادم من سرم میزدم داخلشم امپول استا میریختن از دکترت سوال کن اگر خیلی اذیتی ببین میتونی یا نه
اگه خیلی شدیده تحمل کردنش بیشتر نی نی را اذییت میکنه برو درمانگاه سرم با امپول استامینیفن توش میزنن برات سریع خوب میشه
فقط استامینوفن مجازبخوری من قبلا نوافن میخوردم الان تو بارداری گفتن فقط استامینوفن
فشارت بگیر شاید پایینه واس من پایین میشع سردرد میشم
فشارت رو بگیر شاید بالا پایینه
منم دو هفته س خیلی سردرد میشم
همه میگن ترش میکنی
بعضی وقتا ترش کردن علامت نداره متوجه نمیشی
مطمئن نیستم فک میکنم عرق نعنا و دمنوش نعنا خوب باشه بازم بپرس
اب بخور باچایی
استامینوفن ۳۲۵ بخور بخواب
منم اینجوری بودم ی چایی با بیسکوییت بخور سرتو محکم ببند چشاتو ببند سعی کن بخابی بهتر از هر قرصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.