بگین اگه نینی دختر بود چی میذارین اسمشو
پسر چی؟

۱۷ پاسخ

اقدامم پسر امیر علی اسمشو نذرکردم

پناه،بِنیسا،ملورین،نیلرام

دختر پناه پسر علی

دخترم اسمش مهوا هست،اگه این نینیم پسر بشه میزارم مهبد و اگه دختر بشه هیوا

پسر آریا
دختر رستا

دختر نورا پسر رهام

پسر اولم یَلسان...اگ اینم پسر بشه میران.اگ دختر یارا.....ان تی احتمال دخترداده فعلا

پسر کارن دختر پناه

دخترم آرشینا، پسرم آرکان،،، امبدوارم تا قبل عید باردار بشم

من ک پسر رو انتخاب کردم به نظرمم بچه م پسره امید میذارم

دختر دلماه
پسر لیام

من اسم دخترمو میزارم می گل

من اگہ پسر دار بشم میزارم ارھان

دختر باران
پسر سامر

اهورامون خیلی ساله انتخاب شده اسمش🥰دخترهم من ماهلین دوس دارم اگر خدا داد هرکدومو دیگه…

پسر سام

دختر بود آلما

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۸ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا هفته یازدهم بارداری
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی