مامانا چجوری عدسی درس کنم واسه دخترم

۲ پاسخ

از شب قبل عدس رو میذارم خیس بخوره صبح با یه سیب زمینی و پیاز کوچولو میذارم بپزه بعد که پخت پیاز رو دور میندازم و با کمی روغن زیتون یا کمی کره میکس میکنم.غذا آمادست

عزیزم من عدس پیاز گوشت گوساله و یه سیب زمینی میزارم خوب بپزه بعد له میکنم میدم بخوره خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی