خانوما کسی اینجا فاموتیدین یا امپرازول میده بچشششش???

۴ پاسخ

من کیدیزول میدم،قبلا فاموتیدین میدادم

من فاموتيدين ميدم ، امپرازولم ميدادم يه مدت خوب بود بعدش نه

من پودر امپرازول میدادم

من میدم واسه رفلاکس دکتر براش تجویز کرد.بهتر شده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی