۸ پاسخ

انشاالله زود زود خوب بشه عزیزم

چز یه گیاه از عطاری میتونید بگیرید

اگر چیز دارید بجوشانید و باهاش پاشویش کن و به بدنش بزن خیلی عالیه سریع نبش میاد پایین ولی به هیچ وجه بهش ندید بخوره وا خطر ناکه فقط باهاش پاشویش کن

نگران نباش اگر ازمایش دادی و عفونت نبوده ویروسه تا 5روز قطع میشه
ممکنه بعدشم دونه بزنه
پسر من دوماه اینطوری شده روز شیشم تبش قطع شد

دیگه چ علایمی داره؟

قبل از اینکه تب بر بدی چقدر بود؟

اب سیب طبیعی بده
داروهاش سر وقت بده
دعای تب بخون
صدقه بده

هنوزتبش قط نشده؟الان چندروزه تب داره؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا ❤ مامان حسنا ❤ ۲ سالگی