مامانا میشه یه سر نوزاد دست کشید؟

۲ پاسخ

فشار و ضربه نباید باشه نوازش اشکال نداره

خیلی اروم وگرنه اصلا نباید فشار بیاری
چون ی قسمت از جمجمه شکل نگرفته و خطناکه وگرنه در کد ناز اشکال نداره اونم بدون فشار

سوال های مرتبط

مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی
مامان 👶🏻ASAL👶🏻 مامان 👶🏻ASAL👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی