۳ پاسخ

دقیقا دختر منم همینه دکتر گفت طبیعیه خودش بهار میشه

تا ۳ ماهگی،۳ و ماه و نیم طبیعیه
چون هنوز خونرسانی اوکی نیست

پسر منم همینه، دیروز بردم دکتر هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی