حالت تهوع دارم چی بخورم خوب شم

۶ پاسخ

من همه چیزی رو امتحان کردم دیگه دارم میمیرم کلافه ام بخدا خوب نمیشه ک نمیشه😭

زنجبیل خیلیییییییی خوبه

قطره بخور بهتر میشی

پس یجور تحمل کن تقریبا هفته ۱۸ اینا دیگ قط میشه تهوعت

ب دکترت بگو قرص میده

لیمو،نارنج ایناخوبن..کشک هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد