مامانا چی خوبه برای سردردای بعدسزارین؟

۱۱ پاسخ

فشارم حتما چک کن من پره اکلامپسی بعد زایمان گرفتم پدرم در اومد
گردنم درد میکرد فک میکردم بخاطر سزارین هس بعد دیدم فشارم ۱۶ بستری شدم افتضاح بخاطر پره اکلامپسی شدید

قهوه قهوه قهوه تا میدونی بخور ک من تجربه داشتم مردم تا ی هفته بهد تازه شروع کردم ب قهوه خوردن خوب شدم من حتی گردنمم درد میکرد بخاطر اسپاینال

فقط مایعات کافین دار

فقط مسکن بخور

اگه شیر خودتو میدی کافئین نخور اصلا

قهوه
البته از اینایی خودمون درست میکنیم

نسکافه شکلات تلخ

نسکافه. چای پررنگ. مایعات فراوون

کافئین

قهوه نسکافه چایی

شیاف و آب و قهوه

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی