خانما خودتون تا حالا شیره خرما گرفتین؟

۴ پاسخ

بله من گرفتم عالی شد

چطوری میشه گرفت

سخته درست کردنش ما خرما میدیم واسمون میپزن

اره من چهارشیره گرفتم شیره خرما ،توت سفید ،انگور ،انجیر خیلی مقوییه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ ۱۲ ماهگی