خانوما سوپ تو شیشه چجور درست میکنن؟

۱ پاسخ

من ابگوشت درست میکنم
گوشت گردن یا ماهیچه و یدونه پیاز کوچولو ویه سیب زمینی کوچولو و چند تا نخود خیس خورده میندازم اب میریزم کم چون ابش جوش نمیره هرچقد بریزی همون قد میمونه درشو میبندم سه چهار ساعت داخل قابلمه تا نصفه اب میریزم و میزارم میمونه

سوال های مرتبط

مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان روژان❤️ مامان روژان❤️ ۱ سالگی