سوپ تو شیشه چجور میپزید ؟میشه کامل توضیح بدید

۳ پاسخ

یه شیشه سس وردار توش جودوسر پرک هویج جعفری گوشت من چون دخترم حساسیت داره فیله مرغ میزنم به سوپش با رشته سوپ بریز یکمم آب درشو ببند بنداز تو ظرفی ک توش پر آبه قشنگ چند ساعت بجوشه
میتونی مدلهای دیگه امتحان کنی عدس بریزی با سیب زمینی خیلیم مفیده

همه موادی ک میخوای توی سوپ کوچولوت باشه رو بریز توی شیشه بعد یکم آب و روغن زیتون یا کره هم بریز و درش و ببند

در شیشه حتما باید فلزی باشه بعد یه قابلمه رو آب کن شیشه رو بزار توی قابلمه بزار کم کم بپزه

همه مواد را با هم قاطی میکنیم و سپس رو گاز میزاریم زیر شعله دا کم میکنیم تا به خوبی بپزد و له له میکنیم بهش میدیم میخوره🤣
موادشم هویج جعفری سیب زمینی گوشت برنج یا ماکارانی رشته آشی

سوال های مرتبط