دوستان میشه اینو تفسیر کنید

تصویر
۱۳ پاسخ

هنوز نمی‌رفتم سونو تو پارکینگ لیز خوردم افتادم منم ترسیدم بخاطر همین رفتم سونو

عزیزم انشاا.. ۱۰ روز دیگه برین قلب ب لطف خدا تشکیل شده
عذر میخام شما اولین روزی ک اخرین باز پریود شدین کی بوده؟

مبارکه؛اخرین پریودیتون کیی بوده

انشالله عزیزم یک صدقه بنداز وتابچت بزرگترنشدع ب هیچکس نگوجز مواردخاص ومورداعتمادت

مشکلی نداری عزیزم سونوت خوبه خداروشکر التماس دعا

آره درسته

میگه که ی ساک بارداری داخل رحم هست که خوبه ینی خارج رحم نیست
خداروشکر جنین کیسع زرده و فتال پل داره اما قلبش هنوز تشکیل نشده گفته ۱۰ روز دیگه برای دیدن قلب باید بری سونو

خداروشکر همه چیز خوبه ان شاا ۱۰ روز دیگه مجدد میری قلبشم تشکیل شده

گفته ساک حاملگیت تشکیل شده همراه کیسه زرده ده روزدیگه بایدبری برای سونوی مجددچک کنه قلب بچت تشکیل شده یانه مایع ازاذ هم تولگن هست ک احتمالا کیسه آبه

فعلا قلبش تشکیل نشده گفته ده روز دیگه بری چون شش هفته زوده هشت هفته باید بری

قلب هنوز تشکیل نشده

کیسه زرده و ساک بارداری تشکیل شده ولی هنوز ضربان قلب نه ده روز دیکه برای قلب جنین باید مجدد بری سونو

۶ هفته و ۱ روزته

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی