سلام دوستان میشه این سونو ی من رو تفسیر کنید

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم داخل سونو زده شش هفته و پنج روز فکر کنم زود رفتی یکی دو هفته دیگه برو دوباره

قلب نداره متاسفانه یه هفته دیگه صبر کن دوباره سنو بده

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته شانزدهم بارداری