دوستان کسی هست که واکسن های بچش رو نره بزنه؟

۹ پاسخ

نه مگه دیوونه ایم

هرکسی است خعلی ابله هست
.

من نمیزنم خواهرمم نزد به بچه اش

من نزدم برا دو قلوهامو میترسم امتناع شیر بگیرن مثل دختر بزرگم

چرانزنیم؟همینمون کم بود حتما به موقعش ببربزنن

وای حتما بزنپ

حتما بزن

😑😑😑

یا خدا نزنید این حرفو

سوال های مرتبط

مامان مانی مامان مانی روزهای ابتدایی تولد