آره پسر من ج
داروهاشو میدم قنداقش میکتم
بچه ها نگران نباشید این دل درد و نخوابیدن عادی هس منم بچم همینجوری بود دوماهش ک شد اوکی شد الان شبا دیر میخوابه ولی اوکیه.
ببینید ببرید دکتر با تجویز پزشک شربت گریپمیکسچر بهش بده اوکی میشه
دختررررررر من😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.