۴ پاسخ

آره پسر من ج

داروهاشو میدم قنداقش میکتم

بچه ها نگران نباشید این دل درد و نخوابیدن عادی هس منم بچم همینجوری بود دوماهش ک شد اوکی شد الان شبا دیر میخوابه ولی اوکیه.
ببینید ببرید دکتر با تجویز پزشک‌ شربت‌ گریپ‌میکسچر‌ بهش بده اوکی میشه

دختررررررر من😐

سوال های مرتبط