سلام مامانا قطره پدی لاکت مزش چطوره ؟

۲ پاسخ

بچه من که زیاد دوس نداره بخوره

بد نیست زیاد ولی من میدادم بچه م زیاد خوشش نمیومد

سوال های مرتبط

مامان مامان دیانا مامان مامان دیانا ۹ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی