پروبیوتیکه هرروز مفیده پنج قطره
اسهال داشته باشه کمک میکنه
یبوست هم داشته باشه باز کمک میکنه
برای دختر من هر دوتاش جواب داده
پروکید واسع یبوسته
عزیزم هم واس یبوست خوبه هم اسهال
چون سه نوع پروبیوتیک داره
اگه یبوست داره بی بی کر
اگه اسهاله پدی لاکت
برا رفع اسهال هس روش هم نوشته
پدی لاکت پروبیوتیکه عزیزم
واسه عملکرد روده
هم واسه اسهال خوبه هم یبوست
برای نفخ و دل درد
باعث یبوسته میشه برای رفع اسهاله
اگه یبوسته میخوای کار کنه بی بی کر بده بهتره
من به دخترم میدم خیلی پی پی میکنه 🥴 نمیدمم خیلی پی پی میکنه 😮💨😮💨
برای کولیکه
نه برای درد های کولیک دکتر به من داده
نه برای رفع اسهال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.