۳ پاسخ

والا دکتر دختر من میگف هم یبوست از بین میبره هم اسهالو از بین میبره . یه حالت نرمالو تو بدن بچه ایجاد میکنه موقع دفع کردن

من برای کولیک‌میدم بهش خیلی خوب شده صبح زود و عصرا بهش میدم دکتر تجویز کرد تا ۳ماهگی حدتقل باید بخوره

والا من رفتم یه دکتر خوب گفت عملا ب هیچ دردی نمیخوره فقط قرصو دوا ب بچتون تجویر میکنن بچه گناه داره

سوال های مرتبط

مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 ۵ ماهگی