خانما طبیعیه من هنو دوتا از بخیهام نیفتاده؟

۲ پاسخ

برامن خیلی بخیه خورد ولی هنوز نیفتااده. فقط دوتا افتااد
داخلیارو نمیدونم ولی بیرون هنوز نخاش. هست🥲

سز شدی؟

سوال های مرتبط

مامان آساره مامان آساره ۱۱ ماهگی
مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی
مامان آیماه جونم🫂 مامان آیماه جونم🫂 ۷ ماهگی
مامان آیماه جونم🫂 مامان آیماه جونم🫂 ۷ ماهگی