واکسن چهارماهگی چ عوارضی داشت برای بچه تون؟

۴ پاسخ

چند تا ست ؟ اینکه میگن ۳ تا به پا میزنن راسته؟

فقط تب داشت.چون سه تا واکسن یجا اذیتش میکنه من پنوموکوک رو نزدم.سه هفته بعدش زدم

یبوست گرفت دخترم و هنوز در گیریم

برای پسر من فقط بی اشتهایی
۶ روز شد ک کم شیر میخورد

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهرسام مامان مهرسا و مهرسام ۹ ماهگی