۲ پاسخ

واس من ک خیلی راحت گذشت . فقط همون لحظه گریه کرد .

هیچی عزیزم دوماهگی چطوری گذروندی اینم مثل همون

سوال های مرتبط

مامان مهبد و ماهلین مامان مهبد و ماهلین ۱۰ ماهگی