۳ پاسخ

تو واکسن دو ماهگی هر علائمی داشت تو چهار ماهگی هم همونه(تب.بی قراری.و ...)
ولی پای چپ بچه تا دو روز خیلی درد داره .مراقب باش کسی بغلش نکنه دردش میاد طفلک.

یا واکسن رو کنسل کن یا مهمونی رو
چون واکسن معلوم نمیکن روی ی بچه راحت میگذره روی ی بچه دیگه سخت میگذره
تب داره و بی قراری
ممکن انقدر خسته بشی که صبح نتونی به کارات برسی
میتونه پروژه سنگینی باشه

سعی کن تایم خوابش بعد واکسن باشه که واکسن زد یکم استراحت کنه و اینکه تب میکنه اگر میتونی صبح زود بزن که شب اذیت نشی خودت و حواست بهش باشه رسیدگی کنی دارو و شیر و این چیزا

سوال های مرتبط

مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی