پهلوی سمت راستم خیلی درد میکنه. ۳ روزه خوب نمیشه. طبیعیه؟

۲ پاسخ

وای چرا علائم مثل شماست منم همینم چند روزه

طبیعی هست بچه ات داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی