۲۰ پاسخ

چه عجله ای دارین؟؟
مگه قراره مدالی چیزی بدن، من خبر ندارم؟؟
چرا انقد عجله دارید برا خراب کردن رو ح و روان بچه ها؟؟

حاضرررررر😫🤪

من اقدامب نکردم چون دوس ندارع

من ٣ سالگي ميگريم خواهرم المان ميگه اينجا بچه هارو از ٣ سالگي ميگيرن كه از لحاظ روحي استرس وارد بهشون نشه پسر خودشم ٣ سال و ٢ ماه گرفت

من نگرفتم‌

من عجله ای نیست وقتی آمادگی ندارن

🤚🏻🤚🏻من

منم نگرفتم هنوز

من انشاالله بعد تعطیلات عید شروع میکنم به یاد دادن

من و خیلی زوده چون واضح دارم میبینم میترسه و امادگیشو نداره

هنوز کوچولون درک ندارن ک

من زوده هنوز

بعدشم تو هوای سرد نباید بگیری مثل پاییز و زمستان

من.

من که تازه دارم از شیر میگیرمش

من نگرفتم و فعلا هم وقتش نیست چون ن خودم ن دخترم آمادگی نداره

ی دفعه میخام بعد عید ک هوا بهتر میشه بگیرم تا اون موقه یکم درکش بیشتر میشه

منم نگرفتم اصلا آمادگی نداره نمیگه هیچی وقتیایی ک خودم میدونم داره دسشویی میکنه میگم مامان بریم دسشویی میگه نه نمیاد

هنوز؟!؟زوده که

مننننننن

سوال های مرتبط