مامانا کی جفت یکم سر راهی داشته باید چیکار کنیم

۷ پاسخ

منم جفتم سرراهیه استراحت میکنم

فقط استراحت و توالت فرنگی
پله و رابطه ام کلا ممنوع

آخرین پریودت کی بوده؟؟)) من ۲شهریور فکر کنم تو ۳باشی

شیاف نیاز نیست بزاری اگه لکه بینی نداری من ک نمی‌زارم فقط استراحت میکنم رابطه ندارم همین کافیه هفتت بره بالا خودش میره بالا

هیچ عزیزم منم جفتم خلفی اگه لک بینی نداری فقط استراحت کن رابطه نداشته باش تا هفتت بره بالا

هیچی عزیزم استراحت و شیاف
کارای سنگین نکن
خم راست نشی
میره بالا
اگرم یه زمانی نره خدای نکرده
باید سز بشی

استراحت و شیاف

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد