منم جفتم پایینه سمت چپ کمرم جوری درد میکنه که. پامم دردگیز میکنه
منمجفتم قدامی و پایینه درد زیر دل دارم دکتر گفت رعایت کنی تا انومالی میره بالا
ازمن تاانومالی خوب شد،بایدرعایت کنی،شیاف۱۲ساعت،توالت فرنگی، نداشتن رابطه، حموم ۱۰روز۱بار
اره عزیزم خطرناکه اصلا موقعی ک ب هر دلیل میری زایشگاه چکاپ بشی نباید معاینه بشی چون میفته ب خونریزی زایمان طبیعی هم نمیشه کرد با جفت سر راهی. اگ رعایت کنی حتما میره بالا فقط باید خوب استراحت کنی پله بالا پایین نکنی رابطه نداشته باشی از توالت فرنگی استفاده کنی
جفت من پایین خیلی اذیت میشم دکتر گفت استراحت کن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.