خانما دمنوش به میتونم بخورم؟؟

۵ پاسخ

دمنوش به خیلی خوبه قاعده اور هم نیست

اره خیلی خوبه برای زیبایی جنین هم خیلی خوبه

بخور عزیزم کم بخور

کم بخور دم نوش قاعده آور نخور

اره عزیزم ولی زیاد نخور یه وقت اسهال نگیری

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری