خانوما برای فرنی یه قاشق مربا خوری یا بزرگ

۳ پاسخ

مربا خوری

یدونه از این پیمانه شیر خشکا بریز

مرباخوردی بعد روز بهد بکن دوتا

سوال های مرتبط