کسی بعداز سرکلاژ ترشحات کشدار داشته؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم من ۶ روز از سرکلاژم میگذره ترشحات غلیظ کشدار زرد دارم
شما مثل من بودید؟عکسشو گذاشتم تو صفحم

کلا سرکلاژ باعث افزایش ترشح میشه منم خیلی داشتم به دکترم گفتم برام بایوفم داد که ترشحم کم بشه و عفونت نگیرم اگه بو نمیده و خارش نداری طبیعیه

عفونته حتما

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری