۵ پاسخ

ممنون خانوما
از من سنو وزن و چسبندگی بود ۲۲۰۰گرفت

تواین هفتم ی سونو رشد و نمیدونم چی دکتر نوشته ک امروز وقت گرفتم ۱۱۰۰ میشه

۲۱۰۰ من دادم تو ۳۰ هفته

برای من سونو چسبندگی ۹۰۰ گفت و سونو وزن و رشد ۵۰۰.ک هردو رو باهم انجام دادم ۱۴۰۰

من نوبت گرفتم واسه ۳ دی، گفت هزینه ۲۱۰۰ میشه

سوال های مرتبط

مامان آوین👧نلین👩‍🍼 مامان آوین👧نلین👩‍🍼 هفته سی‌ونهم بارداری