خانما شکم من تو ۸ماهگی خوبه بنظرتون؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

مال منم همين قدره

اره اوکیه

اره عزيزم منم توي ٩ همينقدم.
مهم وزن بچته

خوش به حالت ماشاءالله چقدر جمع و جوری من که ترکیدم😂🤦🏻‍♀️

اره خوبه ولی مال من بزرگ تر اما بستگی به وزن خودتم داره فک کنم وزنت کمه شکم نداشتی من شکم داشتم کم اما شکمم زیاد بزرگه ماشالله سنگین پدر درار

چقد شکمت کوچیکه خوش بحالت

آره عزیزم خوبه

اره خدا نینیتوحفظ کنه
برامن الان اینجوریه

ععع من الان انقده😍😂

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وهشتم بارداری