۳ پاسخ

من خواهرم تو32زایمان کردنزدیکای یک ماه بچه تودستگاه بود

آره زنده میمونه بستگی ب بچه داره

یکی از رفیقای من زایمان کرد یک ماه تو دستگاه بود بچش ولی وزن بچه اون کم بود

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد