خانوما بچه،۳،۴ ماهه اگه سرمابخوره چه علامی داره

۲ پاسخ

سرفه
گرفتگی بینی یا ابریزش

پسر من دو ماهگی سرسری میکرد الان پنج ماهو نیمشه اصلا یاد نداره🤣

سوال های مرتبط

مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی