قطره پلارژن
دارو که اگر تب نداره هیچی اگر شیر خودتو بدی میتونی خودت استامینوفن و دیفن بخوری و شیر خودتو بدی
معمولا میگن اگر تب داشت پاراکید ولی اگر نداره اسپری بینی بزن بینیشو خالی کن همین
سرماخوردگی بچههای کوچیک زود خوب میشه نگران نباش برای منم پیش اومد نگران بودم ولی طول نکشید
آخ دقیقا دختر منم سرما خورده
ازیترو داده نئوتادین و سدیم کلرید و پدی لاک
بچم سرفه های خیلی بدی میکنه و بینیش کیپ شده
حالا که ۲۴ ساعته از دکتر اومده اگر خوب مشه دوباره میبرمش دکتر
دخترم سرما خورد بهش استامینوفن دادم فقط
سوال منم هست پسرم سرما خورده آب بینیش میاد چشمش اشک میاد عطسه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.