۲ پاسخ

واس شما هنوز خیلی زود بچه ای که رفلاکس نداره و رشدش خوبه پایان ۶ ماهگی و شروع ۷ ماهگی بهترین تایم

اره دکترش همه جیو چک کرد و در حد ۲قاشق گفت بدم فرنی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی