سلام
اینو برای ساک بیمارستان بزارم خوبه

تصویر
۱۱ پاسخ

گلم بند نافو عذیت میکنه بزار بعد اینکه ناف فسقلیت افتاد میپوشه

عزیزم کدوم بیمارستان میخای زایمان کنی بسلامتی

برای خونه آوردنش خوبه بپوشونی
داخل بیمارستان یه کم سنگینه....
ولی خیلی نازه میارکه

پتو و کیسه خواب هس گرمه حالا خوشگله دلت میخواد تنش کن عزیزم

من نیاز نمیبینم
چون پتو و کیسه خواب داره

خیلی نازه
ولی میگن سرهمی خوب نیست براناف بچه بعضی بیمارستانام قبول نمیکنن

چه نازه

وای خدا چقدر نازههههه🥹🥹🥹🥹😭 مبارکه

ممکنه بند نافش کشیده بشه اگ بذاری چند روز بعد دنیا اومدن ک نافش بیفته بهتره گلی

اره برای وقتی که مرخص میشین

سرهمی نه چون بندناف داره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان تورال🫀 مامان تورال🫀 ۱ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها💖💖 مامان دوقلوها💖💖 ۸ ماهگی