سلام مامانا قندناشتا ۸۹ بودخوبه؟؟

۲ پاسخ

عالیه

سلام بله زیر ۹۵ خوبه
یک ساعت بعد غذا هم زیر ۱۴۰ باشه و دوساعت بعد غذا زیر ۱۲۰ عالیه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی