آزمایشگاه زده یکساعته کمتراز ۱۲۰بایدباشه
عزيزم بايد بري متخصص شايد با رژيم غدايي نميخايي انسولين بزني يا بهت قرص ميدن
برا من ۱۰۸ بود ناشتا
بعد. کم رعایت شد ۹۵
ولی بازم میگن بالاس
رعایتم نکردم دیگ
برا من یکساعته 135دو ساعته 82دکترمدگفت نرماله ناشتا هم78
من اول ۹۲بود باز تکرار کردم هردوش ۸۳بود خداروشکر
من از اول قند داشتم قبل از بارداري قند ناشتا 70 بعد صبحانه 110 انسولين هم ميزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.