قندناشتا ۷۸
قندیکساعته ۱۳۰
زیاده نه؟؟

۶ پاسخ

آزمایشگاه زده یکساعته کمتراز ۱۲۰بایدباشه

عزيزم بايد بري متخصص شايد با رژيم غدايي نميخايي انسولين بزني يا بهت قرص ميدن

برا من ۱۰۸ بود ناشتا
بعد. کم رعایت شد ۹۵
ولی بازم میگن بالاس
رعایتم نکردم دیگ

برا من یکساعته 135دو ساعته 82دکترمدگفت نرماله ناشتا هم78

من اول ۹۲بود باز تکرار کردم هردوش ۸۳بود خداروشکر

من از اول قند داشتم قبل از بارداري قند ناشتا 70 بعد صبحانه 110 انسولين هم ميزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری