برای تست قندی که توی آزمایشگاه انجام میدید:
ناشتا باید کمتر از 95 باشه
بعد از یک ساعت، باید کمتر از 180 باشه
بعد از دو ساعت، باید کمتر از 155 باشه
بعد از سه ساعت، باید کمتر از 140 باشه
ناشتا بالاس باید دکتر غدد برید
دستگاهای قند خونگی دقیق نیستن
ساعت چند قندتو میگیرری؟؟ رژیم غذایی داری ؟؟ از روز قبل چی میخوری ؟؟ قرص
اینو دکتر باید بگه ک خوبه یا ن اونا ب ازمایش نگاه میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.