چرا شیر خشک سیمیلاک انقد طعم بدی داره🥴

۱ پاسخ

من شیرخشک اپتامیل به بچم میدم تاحالا ازین شیرخشک به بچم ندادم

سوال های مرتبط

مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی