تجربیاتتون در مورد شیرخشک سیمیلاک

۳ پاسخ

فقط سخت پیدا میشه تنها ایرادش اینه

عالی .وزن دهی خوب .یبوست نمیاره

عالی و راضیم

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان باران و جانان♥️ مامان باران و جانان♥️ ۱۵ ماهگی