مامانا بستنی میشه داد؟

۵ پاسخ

نه ابدا.

نه زیر یکسال نه

نه گلم

میشه ولی بهتره ندی. هرچقدر قند کمتری وارد بدن بچه بشه بهتره

بستنی چون خیلی شکر داره خوب نیست .

سوال های مرتبط

مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی
مامان فرهان مامان فرهان ۲ سالگی
مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۱۲ ماهگی