کولیک دلپیچ ایچیا تا کی ادامه داررره ؟؟؟؟

۶ پاسخ

پسر من که هنوز خوب نشده

برای پسر من بهتر شده البته فاموتیدین میخوره

سلام خانوما تو روبیکا گروه روزمرگی زدم برا مامانا کسی خواست به آیدیم پیام بده
@Asdchvc6

دیگ اخراشه تحمل کن ۴ تموم بشه بره تو ۵ خوب میشه

تا شش ماه احتمالا هست

تا چهار ماهگی پسر من داشت
همین که چهار ماهش تموم شد اونم رفت

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۴ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی