دوستان اسپرین برای فشار رحمی کیا بخورم؟

۶ پاسخ

من شبها میخورم با تجویز پزشکم از ماه دوم بارداری.دز ۸۱ میخورم

من آسپرین برای جلوگیری از مسمومیت بارداری میخورم شب بعد از شام باید معده پر باشه

اسپرین چندهست ازشما؟
من دکترم داده بود تموم کردم بسته شو ندارم نمی‌دونم اسپرین چندبوده ک باز بخرم😢

منم بعده شام . از ۳ ماهگی میخورم

بدون تجویز پزشک نخور

من شب بعد شام میخورم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری