۵ پاسخ

نه پرستاراش زیاد رسیدگی نمیکنن باید التماسشون میکردی

اره عزیزم من خیلی راضی بودم خیلی پرسنل خوبی دارن

من راضی بودم

من طبیعی زایمان کردم. بد نبود

من سه سال و نیم پیش زایمان کردم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری