امشب وارد هفته۳۰میشم خیلی درد پریودی دارم🥺🥺🥹

۵ پاسخ

دقیقا منم امشب درد پریودی دارم

منم دوشبه پاهام و زیر دلم درد داره

قبلا نداشتی ینی؟

برووووو دکتر حتما

عزیزم درد پریود خیلی خطرناکه مخصوصا اگه منظم باشه.منم درست از هفته شما درد پریودی خفیف اومد سراغم همون روزم رفتم دکتر امپول فمولایف نوشت برام هبته ای یدونه بزنم با شیاف که از هفته ۶ بر میدارم.جلوی زایمان زودرس رو میگیره تا برسی به۳۶بعد اون گفته نزنم ولی من باهاش حرف میزنم که تا روز زایمانم بزنم چون سزارینم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد