خانما چرا درد پریودی دارم تو واژنم🥺🥺🥺

۳ پاسخ

درد پریودی ب زایمان ربطی نداره
اگه انقباض نداری دردت منظم نیست
مشکلی نداره استراحت کن خوب میشی

واس من یه ماهه اینجوریه دکتر شیاف داده دردام بهتر شده

بالاخره یه همدانی پیدا کردم😍🥹🤭
زوده هنوز خانمی واسه زایمان فکرش نکن

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری