۳ پاسخ

طبیعیه جای نگرانی نیست منم اینجوریم دکترم گفت طبیعیه

سلام عزیزم اره منم داشتم رفتم دکتر از شکمم نوار قلب گرفتن گفتن انتقباضات رحمه بهم شیاف پروژسترون دادن با هفته ای یکبار آمپول تا از زایمان زودرس پیشگیری کنن

منم دقیقامثه توام

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد